חשבתי על תשובת רב שך בעבודה זרה כ''ג ע''ב ועכשיו אני חושב שזה נכון. הסיבה שאני אומר זאת היא שגם כשארץ כנען ניתנה לאברהם, שאומר שהוא רצה לקבל בעלות על האשרות [העצים שנשתלו כדי לסגוד להם.] ורק למען הוויכוחים נניח שהוא קיבל זכות בעלים בכל מקרה. אז מה יהיה הרעיון החדש? אנחנו כבר יודעים שצריך לשרוף אליל ששייך לישראלי. אז הגמרא הזו רוצה להגיד לנו משהו חדש, כלומר שכדי שאובייקט ייאסר כאליל, הוא לא צריך להיות בבעלות האדם הסוגד לו. אלא די בכך שהבעלים לא יתנגד. ולמעשה זה מקור החוק הזה